۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸

مدیرکل منابع طبیعی ایلام:

۸۰ نفر از ایثارگران منابع طبیعی استان ایلام تبدیل وضعیت شدند

۸۰ نفر از ایثارگران منابع طبیعی استان ایلام تبدیل وضعیت شدند

ایلام-مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: تاکنون ۸۰ نفر از ایثارگران منابع طبیعی استان ایلام تبدیل وضعیت شده اند.

ابراهیم پیرزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ۸۰ نفر از کارکنان و یا فرزندان ایثارگران در منابع طبیعی استان ایلام تبدیل وضعیت شدند.

وی عنوان کرد: تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است که با اولویت ویژه در دستور کار منابع طبیعی کشور و استان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: به رغم مشکلات که در این راستا وجود داشت ولی با پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌ها با سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل تعاون روستایی و اداره کل اداره کار، رفاه اجتماعی و ستاد سازمان منابع طبیعی خوشبختانه زمینه استخدام رسمی ۸۰ نفر در این اداره کل مرتفع شد.

پیرزادیان گفت: از این تعداد ۴۰ نفر به دستگاه‌های اجرایی یاد شده بالا انتقال خواهند خورد و مابقی نیز در بدنه خود منابع طبیعی استان هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام تصریح کرد: بدون شک وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید این ارزش‌ها را به نسل جدید منتقل کنیم چرا که امنیت امروز ما مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

پیرزادیان ادامه داد: همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خون شهداست که در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران از همه ظرفیت‌های قانونی در راستای تکریم آنها بیش از پیش تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 5840332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha